7 Mar 2013

My Benner

 
 
 
 
hai selamat malam... 2 3 hari nie aku asyik saket kpale je.. tak tau la knape..
nak kate deman tak.. nak kate seseme tak jugak.. haisss tak tau la knape..
tengkot nie berat je.. sket giler... mate nie rase macam tak larat nak bukak
dengan pedih nye.. klabu-klabu nye..
nak edit blog pon xde mood... knape la ngn aku nie an...
nie nak citer siket.. orang lain dah berjaman dah letak bende nie....
tapi aku baru je nk letak bende nie.. bukan ape.. baru terfikir..
dulu tak terfikir pon nk letak.. ye la m'kin dulu tak perlu kot...
tapi skarang perlu la kot.. perlu la sesangatttt!!!!! 
nyampah aku...  haaa yang di bawah nie la bende nye..
 
 
 
 
 
nie name nye benner ye.. tu je aku nak bagi tau..
ok nanti kalau rajin kite citer lagi yew...
bai.. selamat malam...

TERIMA KASIH SEBAB SUDI SINGGAH BLOG SAYE (✿◠‿◠)

No comments:


59 Fans on the page