11 Sept 2011

farhan af4 dan ramli sarip buat konsert di slimvillage


hi semua hari nie aku nak cerita siket pasal kampung aku nie.. 10-9-2011 baru baru nie ade artis datang buat persembahan kat kampung aku nie.semperna satu malaysia and hari kemerdekaan.. so orang kampung pun jemput la artis nie.. 4 orang la artis di jemput datang membuat persembahan kat slimvillage.. artis yang hadir adalah farhan af4 dan ramli sarip yang di kenali sebagai papa rock..dan artis cina maaf aku lupe name die.. dan artis orang asli. yang di katakan juara nyanyian.. emm sebenarnye aku tak pegi pun konsert tu.. gambar yang aku dapat nie pun aku suruh hubby aku yang ambil.. sebab die jaga aman kat konsert tu.. al maklum la.. suami aku nie kan polis.. so die di tugas kan memjaga keamanan di konsert tersebut... menurut cerita si hubby aku nie.. die kate die yang paling dekat dengan pentas.. so artis boleh nampak die and die boleh nampak artis. jadi hubby aku cakap selepas farhan buat persembahan.. ade la dorang buat sesi beramah mesra bersama peminat.. so tibe tibe si farhan nie di serbu oleh peminat die di sini.. so farhan pun da jadi mati kutu a.k.a  hilang arah.. so artis nie pun nampak la hubby aku nie yang sedang bediri di tepi pentas nie.. yang lebih kurang dekat la dengan die.. artis nie pun melambai ke arah hubby aku nie.. dua tiga kali jugak la.. tapi hubby aku segan nak naik pentas.. so menurut hubby aku nie die pun dah tau yang keadaan di atas pentas tu dah tegang.. die nak naik segan jadi die pun suruh la PA si artis nie (farhan) naik ke atas pentas dan bawak artis nie turun ke bilik persalinan.. jadi bile dorang dah masuk ke bilik persalinan.. keadaan pun memjadi tenang semula.. jadi peminat yang ingin bergambar pun di suruh masuk seorang demi seorang.. nak citer siket tentang farhan nie.. bagi aku die nie seorang yang lemah lembut dan ramah bile melayan peminat.. sebenarnya artis artis yang hadir malam tu.. semua nye ok ok.. maksud aku semua nye tak sombong.. bagus la macam tu kan.. baru la semua orang suka and peminat pun bertambah.. jadi artis nie tak boleh sombong.. sebab kalau sombong die tak kan m'kin ade peminat..hehe.. nak tau jugak kenapa aku tak pegi konsert malam tu.. sebab siang tu aku pegi rumah terbuka.. cadang nak pegi 2 buah rumah je.. tapi bertambah satu rumah.. jadinye 3 rumah la.. aku pun tak larat la nak memhadir kan diri di konsert malam itu.. sebab kepenatan.. jadi aku pun suruh la hubby aku nie ambil kan gambar gambar artis artis nie.. cerita nie pun aku dapat dari hubby aku.. yang boleh di konsi kan dengan korang semua.. ok la aku pun da penat setakat nie je cerita aku.. selamat membaca...






TERIMA KASIH SEBAB SUDI SINGGAH BLOG SAYE (✿◠‿◠)

No comments:


59 Fans on the page