11 Jan 2013

Header Color Orange

assalam.....mualaikum...kum..kum..kum..
hikhikhik dah macam hantu kum kum lak.. hari nie aku nak kasi tau kat korang yang sebeno nye aku nie sebok sngat.. konon.....hekhek.
sebok ape nak tau?? eeeeeee sebok je nak tau... hakhak jangan mara aaaaaaa..guwau..
aku nie sebok mengedit blog aku.. al maklum lah kan.. tahun baru.. semua nya berubah.
dan mesti kene ubah.. sebab kalau tak ubah tak best.. tapi ubah ape??
hehehe ubah blog la.. pe lagi... adeh.. ce tengok? kn da kaler oren tu kan.. dulu warne biru lani warne oren
header pon dah bunge-bunge oren heee..
 nak tengok? yang lama yang baru.. meh nak kasi tengok..


ini header yang lama


haaa yang nie header yang lama.. biruuu je kan..
nie nak kasi tengok header yang baru..



haa yang nie header ya baru



orange kan.. hahahaa emmm tapi tak tau la brape lamekah kahkahkah..
eh.. brape lame boleh tahan.. ye la aku nie cepat beno brubah angin nye.. ok lah.. malas nak taip panjang2 anak aku pon dah melalak-lalak ( nangis a.k.a meragam )
ok
da
daaaaaa

TERIMA KASIH SEBAB SUDI SINGGAH BLOG SAYE (✿◠‿◠)

No comments:


59 Fans on the page